04 grudnia 2017

Konkurs na blogu - odpowiedz na pytanie - wygraj książkę i kubek


Moi drodzy,

z okazji 1 miesiąca bloga mam dla Was do rozdania najnowszą książkę Kathryn Croft "Tylko jedno kłamstwo" oraz kubek matki książkoholiczki.






Recenzję do książki znajdziecie tutaj:
https://matkaksiazkoholiczka.blogspot.com/2017/12/tylko-jedno-kamstwo-kathryn-croft.html



Co trzeba zrobić?

Czytałeś/aś ostatnio coś zapierającego dech w piersiach? Znasz książkę o zaskakującym zakończeniu? Napisz do mnie o niej i zachęcić mnie do jej sięgnięcia. 

Piszcie w komentarzach pod postem albo na adres: matka.ksiazkoholiczka@gmail.com

Miło mi będzie jeśli będziesz obserwatorem mojego bloga albo dodasz mnie do swoich kręgów google. Daj znać znajomym molikom książkowym o konkursie. Dziękuję!

Jeśli wolisz loterie to przypominam o trwającym konkursie na moim facebooku:
https://www.facebook.com/matkaksiazkoholiczka/photos/a.454172451650542.1073741828.454166248317829/464714457263008/?type=3&theater

Pozdrawiam gorąco, 
K.


Regulamin:

1. Konkurs trwa od 4 grudnia 2017 do 10 grudnia 2017 godz 23:59.
2. Odpowiedzi należy wysłać na adres mailowy albo bezpośrednio pod tym postem. 
3. Najciekawszą wypowiedź nagrodzę książką "Tylko jedno kłamstwo" Kathryn Croft i kubkiem z moim logo.
4. Wyniki pojawią się na blogu w dniu 12 grudnia 2017.
5. Koszt nagrody i koszt wysyłki ponosi właścicielka bloga. 
6. Udział w konkursie oznacza akceptację regulaminu. 
7. Laureat ma 5 dni na skontaktowanie się ze mną na matka.ksiazkoholiczka@gmail.com.
8. Udział oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.