13 lipca 2018

Wygraj książkę "Dziennik przetrwania. Zapiski niedoskonałej matki".


18 lipca do księgarń wejdzie najnowsza książka Małgorzaty Mroczkowskiej "Dziennik przetrwania. Zapiski niedoskonałej matki". Coś dla mnie, patrząc na tytuł.

Dzięki uprzejmości Czwartej Strony możecie o tę książkę powalczyć u mnie na blogu.

Co należy zrobić? Wystarczy tylko pod tym postem zostawić komentarz i odpowiedzieć na pytanie: "Czy istnieją matki doskonałe?" 

Będzie mi miło, jeśli będziesz obserwować mojego bloga, ale nie jest to warunek konieczny.

Konkurs trwa od 13 do 21 lipca. Wyniki podam pod tym postem i na facebooku, więc warto mnie obserwować. Wygrywa jedna osoba, którą wybiorę.

Regulamin konkursów znajdziecie pod tym linkiem:

https://matkaksiazkoholiczka.blogspot.com/p/konkursy.html

Powodzenia i zachęcam do udziału!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.