19 marca 2019

Wieczór autorski Agnieszki Lis

Moi drodzy,

w ubiegłą sobotę 16 marca miałam przyjemność wziąć udział w wieczorze autorskim innym niż wszystkie do tej pory. Zapraszam na moją relację.

 



W małej, klimatycznej kawiarni pod Warszawą spotkała się ze sobą proza, poezja i muzyka. Autorka czytała fragmenty swojej najnowszej książki "Muzyka Twojej duszy", a w tle były wyświetlane zdjęcia robione przez blogerów i nie tylko (w tym dwa moje!). 




W przerwach między kolejnymi fragmentami książki była grana muzyka na żywo. Pani Iwona Manista-Kutryś grała i śpiewała skompowane przez siebie piosenki na organach, Eliza Hanisch grała na wiolonczeli, a Michał Wojnarski tworzył klimat :) W tle można było podziwiać piękne zdjęcia zrobione przez fotografów. 


Było tak cudnie, że z wrażenia zapomniałam robić notatek. 



Recenzję książki znajdziesz tu:
Muzyka twojej duszy

Fragmentów muzyki granej podczas spotkania możesz posłuchać tu:
Wieczór autorski Agnieszki Lis

Marzę o kolejnym takim spotkaniu.

2 komentarze:

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.