28 czerwca 2020

Wywiad z autorem... Marta Milda!


Dzień dobry 

dzisiaj zapraszam na króciutki wywiad z Martą Mildą, autorką książki "Splamiona jego żądzą", którą mój blog objął swoim patronatem. 


Marta Milda jest autorką dwóch książek:

"Dwanaście warunków Pani Prezes" 2019 r.
"Splamiona jego żądzą" 2020 r.


Czas na moje pytania!

1) Kiedy zaczęła się Pani przygoda z pisaniem? Czy była pani uczniem lubiącym język polski? 

Jeśli przygodą z pisaniem są próby zatrzymywania myśli i emocji w słowach a potem przelewanie ich na papier, to mogę powiedzieć, że u mnie ten proces trwa od kiedy pamiętam. Ale śmiałość by się pokazać czytelnikom dojrzała we mnie niedawno i to dzięki temu, że mam wsparcie bliskiej osoby oraz trochę szczęścia. Język polski jest tak bogaty, że po prostu nie można go nie lubić, każdy znajdzie tam coś dla sobie. Mnie najbardziej fascynuje to na jak wiele sposobów można interpretować każdy dowolny utwór.


2) Czy ma Pani w planach napisanie książki z całkiem innego gatunku literackiego? 

Po prostu dobrze czuję się w sferze nazywanej ogólnie „kobiecą”, w romansie czy w powieści romantycznej. Ale uważam, że warto czerpać z wielu gatunków, bo praktycznie każdy daje inne, ciekawe możliwości. Dla mnie erotyka jest ważnym akcentem i jest motorem napędowym fabuły albo jej uzupełnieniem.

3) Czy mogę nieśmiało zapytać o następną książkę? A może ma Pani już coś napisanego w tzw. szufladzie?

Mam silny apetyt na pisanie. Marzenia i wiele pomysłów, ale zanim powstanie realny plan nowej powieści to minie sporo czasu.


4) Ulubiony bohater ze  „Splamiona jego żądzą”? 

Moi bohaterowie są mocno ze sobą związani. Zdecydowanie prezes Grzegorz Sobieniecki odgrywa tu najważniejszą rolę. Powieść jest o nim, ale polubimy go jeśli pokochamy Andrija, bo to jego czyny są kluczem do zagadki i jego oczami poznajemy całą historię.


5)   Czy jako autor ma Pani wpływ na okładkę? Ostatnia wzbudza ogromne emocje u obserwatorów mojego bloga :) 

Tak mam duży wpływ na okładkę i opisy. Przedstawiam bardzo dokładnie swoje oczekiwania,
emocje, kolory, klimat, styl, uczucia. Podrzucam przykłady i mam spore wymagania. Akceptuję efekt
końcowy po naprawdę wielu komentarzach i zmianach. Tak było zarówno z „Panią Prezes” jak i ze
„Splamioną”. W obu przypadkach autorką projektów jest pani Izabela Surdykowska-Jurek. Chylę czoła i gratuluję kunsztu. Dobra robota i już docenili to czytelnicy. 

Bardzo dziękuję za możliwość pokazania się na blogu. Serdecznie zapraszam do czytania moich książek. Marta Milda


Dziękuję autorce za odpowiedzi. Linki do moich recenzji jej powieści znajdziecie poniżej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.