05 listopada 2017

Recenzja filmu "Najlepszy" - wiem, wiem, blog o książkach, a tu taka akcja :)

Witajcie,

Nie wiem jak to się stało. Przez kilka lat nie byłam ani w kinie ani w teatrze, bo mnie nie ciągnęło. Tylko dzieci, dom, książki. Wzięłam udział w konkursie na facebooku u Notatnika kulturalnego i wygrałam dwa bilety na pokaz przedpremierowy "Najlepszy".

Tytuł nic mi nie mówił, bo nie jestem z filmami na bieżąco, włączyłam więc youtuba i zwiastun. O matko! jak zobaczyłam to co zobaczyłam, to zastanawiałam się czy iść i kogo zabrać. Jak dla mnie (piszę to jako kobieta rzadko oglądająca cokolwiek) było to mega drastyczne. Nie wiedziałam, jak to wytrzymam. Postać Jerzego Górskiego nic mi nie mówiła, bo ze sportem nam nie po drodze. 

Udało mi się jednak namówić kumpelę i pojechałyśmy. Bardzo się cieszyłam, bo wiadomo jak to jest, wyjście bez dzieci, gadżetów dzieciatych, tysiąca torebek, misiaków. Można się w końcu umalować, ubrać niewygodnie a ładnie, bo nie będę musiała nikogo nieść na rękach. Ale nie nastawiałam się na nic ciekawego dla mnie. 

Jakie to szczęście, że poszłam na ten film. Jest to niesamowita historia, powinien to być film konieczny dla młodzieży. Niech zobaczą co nałóg robi z człowieka i jak ciężkie jest powstanie z samego dna. Nie sądziłam, że ta historia mnie tak urzeknie. Były momenty drastyczne z trailera, ale jak się ogląda całość to one nie przeszkadzają. Niesamowita gra aktorska, wspaniała muzyka chwytająca za serce, historia Jerzego i tych dwóch kobiet... I to wszystko w latach mojego dzieciństwa. Z rozrzewnieniem oglądałam syrenkę i maluchy na ekranie. 

Tak jak pisałam oglądam filmy bardzo rzadko, więc miałam ogromne szczęście, że wygrałam bilety na ten film. Inaczej na pewno bym go nie obejrzała, bo trailer nie oddaje tego co trzeba. 

Polecam gorąco z całego serca. A tak swoją drogą to niesamowite. Niedawno założyłam bloga i nie zdążyłam wstawić żadnej recenzji książki, a tu pach - recenzja filmu. A we wtorek - idę do teatru, przyjaciółka mnie zaprosiła. Więc napiszę co i jak. Ale o książkach też będzie bo to w końcu moja największa pasja.

Pozdrawiam Was gorąco! Ciekawe czy Wam też się spodoba "Najlepszy"? 


K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.