12 grudnia 2017

Wyniki I konkursu na blogu u Matki Książkoholiczki

Moi Drodzy, 

nie wiedziałam, że to takie trudne wybrać jedną odpowiedź i nagrodzić jedną osobę. Gdybym miała więcej nagród z wielką przyjemnością bym nagrodziła każdego z was. Ale został mi tylko jeden kubeczek i jedna książeczka. 

Dziękuję Wam za wszystkie maile i odpowiedzi pod postem. Każdą polecaną przez Was książkę planuję przeczytać. 

I miejsce a tym samym książkę i kubek wygrywa:

Angelika Midzio


Przyznaję też nagrody pocieszenia dla:

Marzeny Jaroszek
Melduję Gotowość
Kacpra  Jarońskiego

Proszę o kontakt ze mną na maila. 

Nagrody wyślę w tym tygodniu

Jeszcze raz dziękuję wszystkim osobom za wzięcie udziału w moim konkursie. 
Mam nadzieję, że będziecie wpadać czasami na bloga

K. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.