15 stycznia 2018

"Większość bezwzględna" Remigiusz Mróz

4/2018

Panie Remigiuszu, tak się nie robi! Co jak co, ale umie Pan tworzyć niesamowite historie i zaskakujące zakończenia. 



"Większość bezwzględna" to druga część serii "W kręgach władzy", książki z serii political fiction. Jeśli kogoś z Was zainteresowała I część "Wotum nieufności" to nie zawiedzie się na kontynuacji. Dobra wiadomość jest taka, że to nie koniec serii, będzie kolejna cześć. Zapraszam na moją recenzję. 

Jestem fanką seriali prawniczo - politycznych np. The good wife czy The house of cards czy nawet nasze polskie Prawo Agaty. Kupuję w kiosku serię prawniczą Grishama, na razie czytałam tylko jedną książkę i bardzo mi się podobała. Dlatego jak dowiedziałam się, że Remigiusz Mróz wydaje prawniczą serię byłam nią bardzo zainteresowana. Pamiętam, że "Wotum nieufności" przeczytałam w dniu premiery, miałam to szczęście wtedy jechać pociągiem z Warszawy do Gdyni i z powrotem co dało mi 7 godzin beztroskiego czytania. Bardzo mi się podobała I część, wpisałam tę książkę na półkę Ulubione na portalu lubimyczytać.pl, a sobie kupiłam papierówkę mimo że posiadam e-booka. To o czymś świadczy. 


II część dostałam w prezencie (dziękuje!). Nie wiem czemu, ale jakoś nie mogłam się zabrać za jej przeczytanie, chyba bałam się, czy kontynuacja też będzie taka ciekawa jak I część. Jak wiemy rożnie z tym bywa. Książka musiała swoje odleżeć, nabrała mocy i jak już zaczęłam tak szybko skończyłam. 

W II tomie poznajemy dalsze losy głównych bohaterów. Prezydent Daria Seyda dostaje informacje o planowanym zamachu terrorystycznym w Polsce. Dodatkowo ma problemy w pracy, z pracownikami i z własnym mężem.Trwa walka o władzę, dużo się dzieje, są momentu zaskoczenia. Nie mogłam się oderwać od czytania, ciągle coś się działo, a kartki szybko same się przewracały. 

Zakończenie jak zawsze majstersztyk. 

Uwielbiam serię z Chyłką, ale na równi z nią stawiam tę serię książek. Autor pokazuje swoją znajomość klimatów politycznych i prawniczych, gratuluję mu niesamowitej wiedzy i polotu w pisaniu kolejnych książek. 

Książki pana Mroza kupuję w ciemno, szczególnie te dwie serie, o których wspominałam. Teraz przyszło mi oczekiwanie na "Nieodnalezioną" z którą własnie trwa konkurs na moim facebooku.




Wydawnictwo: Filia
Ilość stron: 496
Moja ocena: 9/10

Pozdrawiam, 
K. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.