12 sierpnia 2018

"Już nie uciekam" Anna Sakowicz - recenzja książki

94/2018

"Już nie uciekam" to ostatni tom sagi kociewskiej, gdzie autorka rozwiązuje wszystkie wątki. Jak w pozostałych tomach dużo się dzieje w życiu Joanny. Zapraszam!




Joanna po przeprowadzce na stałe na Kociewie jest w związku z idealnym panem doktorem, ale coś jej w nim nie pasuje... Czyżby jej narzeczony miał jakąś skazę? Okazuje się, że  w sumie nikt nie jest idealny, a pan doktor też coś chowa za kołnierzem, a raczej w szufladzie... Obiad zapoznawczy Joanny z przyszłymi teściami bardzo przeżywałam... Takich teściów to ja bym nie chciała mieć :) 

Joasia nadal pracuje jako wolontariuszka w hospicjum i pisze bajki. Dobra wiadomość jest taka, że zostaną one wydane, ale pod pewnym warunkiem, na który ona nie ma wpływu. Jeśli chodzi o życie uczuciowe to iskrzy między nią a Jaromirem, oj iskrzy... Byłam bardzo ciekawa jak autorka rozwiąże sercowe dylematy Joanny i w sumie chyba wybrnęła najlepiej.... Zaskakująco....

Kto powiedział, że po 40-stce nie można zacząć od nowa? Nasza główna bohaterka zakłada własny biznes, małą kawiarnię, co też się wiąże z kilkoma śmiesznymi wątkami. Ale te smaczki pozostawiam wam do odkrycia i przeczytania. Nasza bohaterka poznaje smak własnego biznesu, ciężkiej pracy ale też tej satysfakcji z robienia tego co się lubi. 

Wiele razy wybuchałam ze śmiechu, niesamowite jest to jak autorka w tak zabawną powieść potrafi wpleść też bardzo trudne i smutne tematy. Od śmiechu po łzy i tak w kółko, ta książka to prawdziwy rollercoster emocji. 

Myślę, że nie da się nic więcej napisać. Komu podobała się I i II część to na pewno sięgnie po ostatnią. 



Myślę, że w dobrym momencie autorka zakończyła serię. Książki warte poznania, mądre, życiowe, co się napłakałam to moje, a co się naśmiałam też moje! Choć nie ukrywam, że będzie mi brakowało cioci Zosi i jej zaglądania w nekrologi czy już biorą z jej półki hehehe. 

Wydawnictwo: Szara Godzina
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 300
Moja ocena: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.