03 sierpnia 2018

Wygraj książkę Agaty Przybyłek "W promieniach szczęścia"!





Moi drodzy 

od dzisiaj na moim blogu ogłaszam konkurs, gdzie nagrodą jest przecudna książka pani Przybyłek.

Moją recenzję na temat tej książki znajdziecie tu:

https://matkaksiazkoholiczka.blogspot.com/2018/06/w-promieniach-szczescia-agata-przybyek.html



Jeśli masz ochotę zagrać wystarczy odpowiedzieć na pytanie: "Czym dla Ciebie jest szczęście?"

Konkurs trwa do 14 sierpnia b.r. Wyniki podam pod tym postem i na facebooku, więc będzie mi miło jeśli będziesz do mnie zaglądać. Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo Czwarta Strona, książkę wysyłam ja na swój koszt. Zapraszam gorąco do udziału!

Regulamin konkursów znajdziesz tu:

https://matkaksiazkoholiczka.blogspot.com/p/konkursy.html










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.