31 października 2018

Urodzinowy konkurs patronacki Matki Książkoholiczki - wygraj najnowszą książkę Agnieszki Olejnik



Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Czwarta Strona mam dla Was trzy egzemplarze najnowszej książki Agnieszki Olejnik "Randka pod jemiołą". Jeśli macie ochotę wziąć udział w konkursie wystarczy zgłosić się pod tym postem na blogu. Będzie mi miło jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga. 

Wyniki ogłoszę pod tym postem ok. 7 listopada. Książkę wysyła wydawnictwo Czwarta Strona. Osoby, które wygrają, proszę o maila na matka.ksiazkoholiczka@gmail.com.

Powodzenia! 

P.S. Świętowanie urodzin trwa aż do 5 listopada. Codziennie będzie ogłoszony jeden konkurs, albo tu na blogu, albo na Facebooku albo na Instagramie. Zapraszam!

Wszelkie regulaminy i politykę prywatności znajdziesz tutaj:

https://matkaksiazkoholiczka.blogspot.com/p/konkursy.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.