03 października 2019

"Wszystkie nasze tajemnice" Jess Ryder

145/2019

Są książki, które nie wiedząc czemu wołają mnie: Czytaj! Czytaj! I tak było w tym przypadku. Jeśli jesteście ciekawi czy warto sięgnąć po ten thriller to zapraszam!


"Nigdy nie ufaj mężczyźnie, który zdradza żonę."



W ostatnim roku na rynku czytelniczym pojawiło się wiele książek o tematyce małżeńskiej, tego co się czasami dzieje za zamkniętymi drzwiami itd.  Nie wiem jak wy, ale ja momentami się już gubiłam, który thriller czytałam, a którego jeszcze nie. Akurat z tą książką nie miałam problemu, fabuła jednak odbiega od schematów, jakie są często powielane w tego typu literaturze. 

Młoda dziewczyna Natasha, pracująca jako kelnerka, w drodze do pracy zostaje potrącona przez starszego, atrakcyjnego z wyglądu mężczyznę. I nikogo pewnie nie zdziwi fakt, że nawiązują romans, w wyniku którego zostaje poczęte dziecko. Nick usłyszawszy, że będzie ojcem, szybko się rozwodzi, a Natasha zajmuje miejsce byłej żony w jego ogromnym domu. 

Zasadniczą rolę w fabule tej książki pełnią trzy kobiety: obecna żona Nickiego - Natasha , była żona Jen i Anna (a kim jest Anna dowiecie się dopiero po przeczytaniu thrilleru). Możemy się domyśleć tego jak czuje się druga młoda żona mężczyzny, który wciąż ma kontakt z byłą żoną, zaprasza ją na uroczystości, często rozmawiają przez telefon. Tak było w małżeństwie Nicky i Natashy - oni dwoje i ta była... Kiedy urodziło im się dziecko wcale nie było lepiej, tym bardziej, że rodzina Nicky nigdy nie zaakceptowała nowej żony mężczyzny. 

Pewnego dnia Nicky i Emily przepadają bez śladu, a Natasha nie wie, co może w takiej sytuacji zrobić. Wie, że nie cofnie się przed żadnym krokiem, dlatego decyduje się przyjąć pomoc byłej swojego męża. Tylko czy można jej zaufać? Jakie tajemnice skrywał w sobie mężczyzna? Czy można zawsze zaufać tej drugiej osobie? 


"Ludzie stale coś zmieniają w swoim życiu: przeprowadzają się do innego miasta, zatrudniają się w nowym miejscu, zaczynają albo przestają farbować włosy, chudną albo tyją, szukają partnera w sieci, poznają kogoś, wychodzą za mąż, żenią się, powtórnie biorą ślub, układają sobie wszystko na nowo. Na pewno niektórym z nich udaje się odnaleźć szczęście. dlaczego akurat mi miałoby się to nie udać?"



Ktoś powie, ale to już było. Może i tak, może nie. Historia nieskomplikowana, ale napisana w taki sposób, że czytelnik chce poznać rozwiązanie zagadki. Miło mi się czytało historię tego trójkąta, naprawdę sama się zdziwiłam jak mocno wciągnęła mnie książka. Napisana w bardzo ciekawy sposób, z perspektywy kilku osób i z podziałem na teraz i wtedy - uwielbiam tak napisane książki. Świetne zakończenie fabuły, podobała mi się gra autorki z czytelnikiem, niby wszystko wiesz - i klops :) 

Miałam nosa do tej książki, naprawdę historia mnie urzekła i czytało mi się to bardzo sprawnie i momentami w napięciu. Kolejny dobry thriller tego wydawnictwa :) z chęcią przeczytam inną książkę tej autorki. Fani thrillerów będą zadowoleni!


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję Wydawnictwu Burda Książki.

Wydawnictwo: Burda Książki
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 408
Moja ocena: 9/10

1 komentarz:

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.