19 grudnia 2019

"Ciebie szukam" Anna Kasiuk

178/2019

"Ciebie szukam" to kolejna książka Anny Kasiuk, którą przeczytałam. Zapraszam na moją recenzję.




Pamiętam, jak byłam na spotkaniu autorskim, które dotyczyło tej książki. Nie mogłam się doczekać kiedy poznam losy Marty. Autorka zabrała mnie w podróż do urokliwego Kazimierza Dolnego. 

Marta, główna bohaterka, to kobieta, która całe swoje życie poświęciła rodzinie. Po wielu ciężkich latach odeszła od męża alkoholika i zaczęła żyć na nowo. Niestety nie może znaleźć miłości, której bardzo pragnie, więc całe swoje uczucie przelała na nastoletnią córkę. Jednak trudne relacje z nastolatką sprawiają, że kobieta czuje się coraz bardziej samotna, a ukojenie znajduje w pracy, w prowadzeniu sklepu z pamiątkami, odziedziczonym po rodzicach. 

Marta dostaje szansę na miłość, kiedy poznaje Rosjanina, Mikołaja, młodszego od niej mężczyznę, niestety z niebezpieczną przeszłością, wplątanego w rozrachunki z mafią. Pewnego dnia ukochany znika bez śladu. Kobieta mocno tęskni i nie rozumie co się stało.

Czy Marta będzie w końcu szczęśliwa? Czy grozi jej niebezpieczeństwo? Czy miłość może pokonać wszystko? 


"Nie bójmy się podejmować wyzwań, które uczynią nas szczęśliwymi. O to chodzi w teatrze, którym jest nasze życie"




Nie dajcie się zwieść okładce, to nie jest romans pięknej kobiety z okładki. Nie ma w tej książce ani lukru, ani słodkości, ale w sumie znając pióro autorki wiedziałam, czego się spodziewać. 

"Ciebie szukam" to pierwszy tom nowej serii autorki, taka słodko - gorzka historia, łącząca w sobie obyczaj, lekki kryminał, romans. Na szczęście autorka nie skupiła się tylko na aspekcie miłosnym, bo na początku się tego obawiałam. Anna Kasiuk skupiła się na wielu tematach, takich jak: uzależnienie od alkoholu, tęsknocie za miłością, zdradach małżeńskich czy relacjach rodzinnych. Po lekturze takiej książki czytelnik popada w nostalgię, że przecież nic w naszym życiu nie dzieje się przez przypadek, a o własne szczęście warto walczyć każdego dnia. 

Książka spodoba się fanom powieści obyczajowych. 

Nie mogę się doczekać kiedy autorka napisze... thriller! Będę pierwsza w kolejce do przeczytania :)


Za egzemplarz książki do recenzji dziękujemy Wydawnictwu Czwarta Strona.

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 432
Moja ocena: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.