26 maja 2020

Wywiad z autorem... Karolina Wójciak!

Dzisiaj premierę ma książka "To będzie nasza tajemnica", autorka zgodziła się odpowiedzieć na kilka moich pytań. Zapraszam na nowy post.





O najnowszej książce Karoliny Wójciak przeczytasz TU


Kim jest Karolina Wójciak? 

Urodziła się w 1984 r., absolwentka warszawskiej SGH, nigdy jednak nie czuła się dobrze w biurowcu. Obecnie mieszka z rodziną na stałe w Kanadzie, gdzie założyła firmę i pracuje jako fotograf. Pisała od zawsze, za namową znajomych zaczęła wydawać książki, robi to samodzielnie bez udziału wydawnictwa. Sama tworzy okładki do swoich dzieł, perfekcjonistka w tym co robi. Zgadzam się z tym co można przeczytać o Karolinie w internecie: jej książki są jedyne w swoim rodzaju, jest to miks gatunkowy, a po skończeniu książki zawsze zbierałam szczękę z podłogi.  


Do tej pory ukazały się:

"Tożsamość nieznana, NN" 12.06.2017
"Matylda" 29.01.2018
"Dom pełen kłamstw" 14.11.2018
"Nigdy nie wygrasz" 14.05.2019
"Wyrok"26.10.2019
"To będzie nasza tajemnica" 26.05.2020



Czas na moje pytania!


1) Karolina wiem, że od dawna piszesz do tzw. szuflady. Kto cię namówił na wydawanie książek?

Koleżanki, które je czytały jako moje beta czytelniczki. Mieszkając w Polsce bardzo brakowało mi pewności siebie, więc wyjście z własnymi myślami zawartymi na kartkach było dla mnie dużym wyzwaniem. Potrzebowałam więc kilku lat by dojrzeć, by ukształtować się jako pisarz i by nabrać pokory. Jednym słowem: przygotować się do wydawania będąc w 100% pewną decyzji, że właśnie to chcę robić. 

2) Wiele osób mnie o to pytało: mieszkasz w Kanadzie. Więc jak sobie radzisz z wysyłką książek do Polski? Czy one są wydawane u nas w kraju?

Książki są przygotowane (wspieranie polskie małych firm), wydrukowane i wysłane z Polski. Co ciekawsze chcąc mieć swoje własne książki u siebie w Vancouver, muszę je kupić ze sklepu. Uroki mieszkania ponad 8 tys km od domu.

3) Czy planujesz napisać powieść kilkutomową?

Tak. Już jest napisana i jeśli korona nie pokrzyżuje mi planów, zostanie wydana jeszcze w tym roku.

4) Jakie emocje Ci towarzyszą przy okazji premiery w czasie korona wirusa?

U mnie ten korona wirus nie zmienił aż tak wiele. Wydawałam do tej pory dwie książki na rok, ale mogłam do Polski przyjechać na premierę tylko jednej, więc mam już doświadczenie przy wydawaniu książek z daleka. Owszem chciałam być na premierze "To będzie nasza tajemnica", ale nie udało mi się. Jestem jednak daleka od przeklinania, pisania jak to źle się stało, bo życie takie właśnie jest, że zaskakuje i to od nas zależy jak sobie z tym poradzimy, wiec staram się robić co mogę, by nauczyć się funkcjonowania z koroną. Jedno jest nawet plusem, bo do tej pory nie robiłam żadnych live, a przez koronę zaczęłam. Co więcej, spotkałam się z moimi czytelniczkami by pogadać na zoomie.

5) Czego można Ci życzyć w dniu premiery?

Radości, poczucia satysfakcji i czytelniczego kaca dla moich czytelników po przeczytaniu "To będzie nasza tajemnica", a dla mnie zwiększającego się ciągle grona czytelników.


Dziękuję autorce za odpowiedzi. Rok temu miałam okazję spotkać się z Karoliną :) to był dla mnie zaszczyt. 



Książkę kupicie na stronie taniej książki: KLIK

Strona autorki: KLIK

Zachęcam! Nie zawiedziecie się! 

5 komentarzy:

  1. Autorka świetnie pisze, więc mam nadzieję, że jej najnowsze książkowe dziecko będę miała okazję przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko napisze do mnie na mail, bo na fejsie chyba mnie niechcący zablokowałas. Nadal nie mogę odpisać. K. Wójciak

      Usuń
  2. Nie czytałam jeszcze żadnej książki autorki ale rozmowa z nią zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona Pisarka! Z nią na koniec Swiata!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.