21 sierpnia 2020

"Bruno" Karolina Wójciak - patronat Matki Książkoholiczki

 128/2020

Kto mnie zna, wchodzi na mojego bloga, ten wie, że twórczość Karoliny Wójciak to moje MUST READ! 

I tom z serii "Powrót". O czym jest ta historia? W dniu premiery zapraszam na moją opinię. 




"Każda rodzina zmaga się z jakimś problemem. Ludzie popełniają błędy, ogromne błędy, ale nie jest sztuką się odwrócić i uciekać. Tworzyć dom to zadanie długoterminowe i nawet jeśli istnieje jakiś problem, nie można burzyć tego domu, jakby był postawiony z kart."


Autorka tym tomem rozpoczyna nowy cykl, trzytomową historię kilkorga bohaterów. W I tomie na samym początku zostaje odnaleziony po 10 lat zaginiony chłopiec, obecnie już prawie dorosły mężczyzna. Wraz z jego powrotem otwiera się puszka Pandory, a na każdej stronie wyskakują sekrety sprzed lat, te najbardziej mroczne i skrywane za drzwiami domów. 

Książka jest napisana w sposób dwutorowy. Wracając do roku 2002 możemy prześledzić losy Bruna i Gai, których przyjaźń była lekiem na całe zło jakiego doświadczali. Potem nagle Bruno zniknął z dnia na dzień, a Gaja nie mogła się długo otrząsnąć. Jak zareaguje na powrót dawnego przyjaciela?

Co wydarzyło się w dwóch sąsiadujących domach? I przede wszystkim czemu Bruno zaginął i co się z nim działo?

"Kiedyś czytałam, że gdy się kogoś kocha, nieważne, z jaką niewygodą przyszłoby się zmierzyć, bo i tak się jej nie zauważa."

Autorka podjęła się bardzo trudnego tematu, który niestety jest nagminny w społeczeństwie i często zamiatany pod dywan... Historia bardzo złożona, opowiedziana jest przez kilka osób, na swój sposób nawet polubiłam pijaczka Henryka. Uwielbiam to, jak autorka potrafi namieszać w fabule, poplątać wątki, wprowadzić czytelnika w klimat totalnego zaczytania i zaciekawienia. 

To troszeczkę inna literatura, niż ta do której przyzwyczaiła mnie autorka. Bardzo mnie to cieszy, bo widać jak się rozwija i zmienia. Nie mogę się doczekać kolejnych tomów, wiem, że będzie tam tematyka misji w Afganistanie. 

Wydaje mi się, że "Bruno" to taki tylko wstęp, a w kolejnych tomach autorka nami zatrzaśnie... Kolejny tom już w październiku! 

Polecam Wam wszystkie książki autorki. Gorąco polecam! Ona już jest królową polskich thrillerów! 


Kupując na stronie:  

https://www.karolinawojciak.com/

 możecie uzyskać zniżkę: 

na każdego ebooka -2 zł KOD: MKE

na każdą książkę - 5 zł KOD: MK


Za możliwość bycia patronką i egzemplarz do recenzji  dziękuję autorce. Czytam już drugi tom "Ernest": będzie się działo :)


Wydawnictwo: Karolina Wójciak

Rok wydania: 2020

Ilość stron: 414

Moja ocena: 9/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.