29 września 2020

"Ernest" Karolina Wójciak - patronat Matki Książkoholiczki

 138/2020

Premiera książki 30.09

II tom serii "Powrót". O I tomie pisałam TUTAJ - trzeba czytać po kolei. 


"Nienawiść jest tak samo niszcząca jak zbrodnia."


Ten tom jest szczególny - główne skrzypce grają Ernest i Gaja. 

Ernest od zawsze wiedział, jaką chce robić karierę. Pragnąc zapomnieć o koszmarze domowym, zostaje zawodowym żołnierzem. Jego powrót do domu na urlop zmieni jego wizję o świecie, a wszystko przez Gaję... Czy Ernest, wyjeżdżając z powrotem do Afganistanu, będzie umiał oddać się w 100% pracy? Czy w tym tomie dostaniemy odpowiedzi na to co się stało z Brunem? Czy odkrywanie prawdy okaże się szokujące? Co jeszcze się wydarzy w życiu bohaterów?


"Panika to najgorsze, co może się przytrafić żołnierzowi. Śmierć idzie z nami w parze i tylko czeka na błąd. Jest cierpliwa, nie poddaje się łatwo. Ktoś taki jak ja, kto zarządza ludźmi, kto musi wprowadzić spokój, to jej największy wróg. Walczę więc na dwóch frontach. Z talibami i ze śmiercią."


Jak widziałam się z Karoliną jakieś 2 lata temu to pamiętam jak mi mówiła, że pisze książkę w której będzie tematyka Afganistanu. Bardzo byłam ciekawa tej historii. Podoba mi się zaangażowanie autora, który wcześniej przeprowadza research, gdzie oprócz fikcji literackiej zawarte są sceny z prawdziwego życia. Autorka nie boi się podejmować trudnych tematów, takich jak np. przemoc rodzinna, czy stan psychiczny żołnierzy na misji. Mam wrażenie, że nie ma tematu jakiego by nie udźwignęła. 

"Ernest" bardzo wbił się w mój mózg, autorka umie grać na emocjach i budować napięcie. Uwielbiam sceny łóżkowe opisywane przez Karolinę, uważam, że nie mają sobie równych. Wątek o Afganistanie bardzo realistyczny, można spojrzeć na temat misji zupełnie z innej strony. 

Jeszcze w tym wydana zostanie ostatnia część "Gaja". 

Jeśli chodzi o okładki to obie są dla mnie GENIALNE, niewiarygodne jest to, że Karolina robi to sama. Jestem wielką fanką autorki od wielu lat i wiem, że to się nie zmieni. Każdemu polecam jej książki, są inne, dojrzałe, mądre, zaskakujące, prawdziwe, jedyne w swoim rodzaju. Każda jej powieść to mix gatunków: tutaj znajdziecie i thriller, kryminał, obyczaj a nawet romans. Sprawdźcie sami. 

Zapraszam na stronę autorki:

https://www.karolinawojciak.com/


Wydawnictwo: Karolina Wójciak

Rok wydania: 2020

Ilość stron: 440

Moja ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.