23 lutego 2021

"Amerykański sen" Alexa Lavenda

21/2021

"Drugi tom serii rozwalił mnie na łopatki. Ciekawa fabuła, przeplatana subtelnymi scenami erotycznymi, dodatkowo chwile grozy, zaskakujące i mocne zakończenie, a to wszystko w przepięknym Nowym Jorku. Jestem zachwycona i gorąco polecam!" - dokładnie taki tekst znajdziecie w środku jako moja polecajka. 


II tom cyklu: Kontynenty przyjemności. O pierwszym tomie pisałam TUTAJ

"Kolejna strata i kolejna szansa od życia. Historia lubi się powtarzać, zataczać kręgi... Pokochałam zbyt mocno, zbyt intensywnie, spłonęłam w żarze namiętności. Teraz odradzam się jak feniks i rozpoczynam nowe życie. Kolejny raz."

Poznajemy dalsze losy Patrycji, która ze złamanym sercem wyjeżdża daleko od Maxa, bo aż do Nowego Jorku. Życie w Ameryce jest zupełnie inne niż w Australii, ze względu na klimat i kulturę ludzi. Patrycja bierze udział w telewizyjnym show kulinarnym i zaczyna być o niej głośno. Mimo sławy i radości wciąż w sercu pamięta o ukochanym z którym się rozstała... Wie, że nie chce do niego wrócić i że nie da mu szansy, ale co zrobi jeśli nagle spotka Maxa.... Czy wygra serce czy rozum? Czy amerykański sen Patrycji się ziści? 

Dodatkowo Patrycja doczeka się stalkera, zacznie otrzymywać niepokojące wiadomości.... 



Alexa ma lekki i subtelny styl pisania, to są książki które relaksują... Dodatkowo zachwycił mnie klimat Nowego Jorku, tę część przeczytałam chyba w jeden wieczór. Nie było mi łatwo, bo Alexa pisała też o wątku kulinarnym i już widziałam pierogi na talerzu (a ja znowu na diecie....). Jeśli zaś chodzi o TE sceny to wielkie brawa dla autorki. Dużo jest romansów na rynku literackim, ale większość do mnie nie trafia... tutaj aż żarzyło z kartek... 

Podobała mi się przemiana Patrycji w kobietę sukcesu, która mimo sławy nadal zna swoją wartość i wie co jest najważniejsze w życiu. Świetne są też sceny spotkań Patrycji i Maxa i te ich zabawy w kotka i myszkę :)

Wydawało mi się, że domyślam się o czym będzie drugi tom i że nic mnie nie zaskoczy. Nic bardziej mylnego!!!! Drugi tom jest świetny! Bardzo mi się podobała to, że Alexa pokazała pazur i jest momentami mrocznie! To dobry kierunek, bo takie historie zaskakują! Końcówka mnie rozwaliła! Tak się nie robi!!! Jak teraz żyć?

W tym momencie jak publikuję moją recenzję wiem, że wydawnictwo zleciło dodruk I tomu tej serii. Gratulacje!!!!

Dziękuję Autorce i Wydawnictwu za możliwość napisania blurba i za egzemplarz do recenzji. Deseczka wisi już w mojej kuchni. 


Wydawnictwo: Lipstick Books

Data premiery: 24.02.2021

Ilość stron: 352

Moja ocena: 8/10

3 komentarze:

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.