22 marca 2021

"Afekt" Remigiusz Mróz - recenzja przedpremierowa

 32/2021

Premiera 23.03.2021

Wydawałoby się, co takiego można napisać w kolejnym tomie... Hmmm... Kolejna świetna część, która kończy się tak, że nie mogę się doczekać następnej :)

Chyłka i Zordon pracują w nowej kancelarii, co nie jest szczytem ich marzeń. Często wracają w myślach do czasów, kiedy byli na 21 piętrze w Skylight. Chyłka dostaje do poprowadzenia nową sprawę, której w normalnej sytuacji by się nie podjęła. Ma bronić pedofila... jest jej bardzo trudno psychicznie, ale jak to Chyłka bierze się w garść. Sprawa nie jest prosta tym bardziej, ponieważ oskarżonym jest brat jednego z najważniejszych polityków w kraju - kandydata na Prezydenta.

Chyłkę czeka dużo zaskoczeń i trudnych momentów, a dodatkowo w życiu prywatnym też zaczynają pojawiać się czarne chmury w osobie byłej dziewczyny z przeszłości Zordona...



"Zasrane nałogi będą ciągnąć się za nią do końca życia i przypominać o sobie w każdej cięższej sytuacji. Może już czas, żeby kupić sobie butelkę porządnej tequili?"

Za co lubię serię z Chyłką? Za to, że zawsze kończy się tak jak serial... czyli czekasz na następny odcinek :) Cieszę się, że akurat tę serię zaczęłam czytać jeszcze na początku blogowania i jestem w niej na bieżąco. 

Podoba mi się humor, jaki jest w tych książkach. Teksty Chyłki to dla mnie niesamowity majstersztyk typu:

"- Jakiś update?

- Taki, że musisz wreszcie przestać używać głowy wyłącznie jako pojemnika na zęby."

Sprawa opisana w tym tomie jest ciekawa, a autor serwuje nam zwroty akcji. Świetny wątek z byłą dziewczynką Zordona :)  Sam autor w posłowiu napisał, że ten tom to bardziej prawnicza powieść psychologiczna i taka wersja bardzo mi się podoba. 

Jeśli książkę czytam na raz, z krótkimi przerwami to jest to wyznacznik, że opisana historia wpasowała się w mój gust czytelniczy. Tak było i tym razem :) Był moment po któryś tomie, kiedy pomyślałam, ze to już chyba czas skończyć z tą serią. Cieszę się jednak, że wytrwałam, bo teraz mam nadzieję, na więcej i więcej.


Polecam fanom Chyłki i Zordona. 


Dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona za egzemplarz książki do recenzji i cudowną poduszkę. 


Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data premiery: 23.03.2021

Ilość stron: 544

Moja ocena: 9/10

1 komentarz:

Dziękuję, że do mnie wpadłeś. Jeśli masz ochotę to zostaw komentarz.
Zapraszam na mojego Facebooka, gdzie organizuję konkursy oraz na Instagrama, na którym zamieszczam zdjęcia książek i nie tylko.